Gyakran ismételt kérdések

KÉSZLETEN VAN A TERMÉK, AMIT KIVÁLASZTOTTAM?

A kiválasztott termékek elérhetőségét a termékoldal jobb oldalán, a kosárba gomb alatt tudod ellenőrizni. A termékek elérhetőségét az alábbi státuszok jelzik:

  • Raktáron, várható szállítás 1-2 munkanapon belül – A termék elérhető, raktárunkból azonnal kiszolgálható.
  • Beérkezés alatt, várható szállítás 3-10 munkanapon belül – A termék státusza jelenleg beérkezés alatt van. Ahhoz, hogy csomagod el tudjuk küldeni, néhány napra szükségünk van. Kérjük, vedd figyelembe, hogy a kiírt szállítási idő termékenként változhat. Természetesen igyekszünk minél hamarabb teljesíteni a megrendelésed!Amennyiben megrendelésed különböző státuszú termékeket tartalmaz, úgy csomagodat akkor tudjuk feladni, amikor az általad választott összes termék raktárunkba került.

MILYEN MÓDON TUDOK KAPCSOLATBA LÉPNI AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATTAL?

Ügyfélszolgálatunkat telefonon (+36 21 334 40 28), e-mailben ([email protected]) és a weboldal jobb alsó sarkában található Messenger ikonra kattintva érheted el. (A Messenger használatához Facebook regisztráció nem szükséges.)

Telefonos ügyfélszolgálatunk H-CS 9:00 – 12:00; 13:00-16:00 P: 9:00 – 13:00 között üzemel.

Személyes ügyfélfogadásra nincs lehetőség!

Kollégáink folyamatosan dolgoznak a levelek megválaszolásán, melyek beérkezési sorrendben kerülnek feldolgozásra. Néhány napon belül minden levelet megválaszolunk, türelmed kérjük!

MEG LEHET TEKINTENI VALAHOL A TERMÉKET?

Sajnos nekünk nincs üzletünk. Kizárólag interneten keresztül vásárolhatsz tőlünk. Éppen ezért személyesen nem tudsz bejönni hozzánk terméket megtekinteni, vásárolni, vagy terméket kicseréltetni.

MIKOR ÉRKEZIK A CSOMAGOM?

A megrendelések teljesítése általában 3-5 munkanapot vesz igénybe. A pontos szállítási napról az érkezést megelőző munkanapon e-mailben és/vagy telefonon is értesítést kapsz.

MÓDOSÍTHATOM VAGY LEMONDHATOM A MEGRENDELÉSEMET?

Rendelésedet a csomag feladását megelőző napzárásig lehetőséged van módosítani, vagy lemondani. Ezt megteheted e-mailben, például a rendelésmegerősítőre válaszolva, vagy telefonon. Ügyelj rá, hogy az e-mail tárgya utaljon a szándékodra!

Arról, hogy a csomagod útnak indult e-mail üzenetben értesítünk. Az úton lévő csomagok esetében már csak elállási lehetőséged van.

MI AZ AZ UTANVÉT KEZELÉSI KÖLTSÉG?

Leegyszerűsítve ez egy adminisztrációs költség.

Értékhatártól függetlenül, az utánvétes (futárnál, átvételkor fizetendő) fizetési móddal kért házhoz szállítás esetén bruttó 490 Ft utánvét kezelési költség kerül felszámításra.

Az utánvét kezelési költség csak utánvétes fizetési mód esetén jelenik meg, a biztonságos online előre fizetések vagy előre utalás esetén ezt a díjat elengedjük.

HOGYAN TUDOM BEVÁLTANI A KEDVEZMÉNYES KUPONKÓDOT?

A kuponkódot a kosár oldalon, a képernyő jobb oldalán, az összeg felett található “Kuponkód alkalmazása” linkre kattintva, az “Adja meg kupon kódját!” mezőben kell megadni pontosan úgy, ahogy az az akciós leírásban szerepel (kis- és nagybetűk is számítanak).

Ezt követően a “Felhasználom” gombra kattintva érvényesíteni kell a kuponkódot. Az érvényesítés után a kosárban lévő értékből automatikusan levonódik a kupon által igénybe vehető kedvezmény.

A kedvezményes kuponkód beváltási feltételei minden esetben a kuponkódhoz tartozó beváltási feltétek szerint használhatók fel. Rendelésed befejezése előtt kérjük ellenőrizd a kuponkód termékre/termékkategóriára való érvényességét, a kuponkód érvényességi idejét!

Ha a kupon beváltása nem sikerül, bátran keresd ügyfélszolgálatunkat a vásárolni kívánt termék nevével és a kuponkóddal, hogy utána nézhessenek a beváltás akadályának.

Felhívjuk figyelmed, hogy a megrendelés számlázása automatikusan történik, ezért a megjegyzés rovatba beírt kuponkódot NEM áll módunkban elfogadni!

MILYEN IDŐINTERVALLUMBAN SZÁLLÍT A FUTÁRSZOLGÁLAT? LEHET VELÜK EGYEZTETNI?

A futár 8:00 és 18:00 óra között bármikor érkezhet az adott napon. A futárszolgálattól a kiszállítás reggelén kapsz SMS-t arról, hogy milyen időben (meghatározott 3 órás intervallum) várd a futárt.

Egyeztetni a GLS központi ügyfélszolgálatával lehet a +36 1 802 0265-ös (normál díjas) telefonszámon hivatkozva a fuvarlevélszámra, vagy az SMS-ben kapott elérhetőségen fel tudod venni a kapcsolatot a futárral.

FELHÍV A FUTÁR, MIELŐTT IDEÉR?

A futár a legtöbb esetben sajnos nem telefonál. A futárszolgálattól a kiszállítás reggelén kapsz SMS-t arról, hogy milyen időben (meghatározott 3 órás intervallum) várd a futárt. Ebben megadják a futár elérhetőségét is, így ha a kiszállítással kapcsolatban bármilyen kérdésed/kérésed van, telefonon egyeztethetsz a futárral.

MI TÖRTÉNIK, HA A FUTÁR AKKOR JÖN, AMIKOR NEM VAGYOK ITTHON?

Arról, hogy a futár járt nálad, értesítést kapsz. Aznap rendszerint már nem tud hozzád visszamenni, ha elkerültétek egymást. Ha az adott napon nincs olyan valaki a címen, aki átvegye a csomagod, nem a futárral, hanem a GLS ügyfélszolgálatával kell egyeztetned az ismételt kiszállítás napját.

Ügyfélszolgálatuk hétfőtől péntekig, 8:00-16:00 között érhető el a +36 1 802 0265-ös telefonszámon. (Normál díjas telefonszám. A hívás díja az adott telefonszolgáltatótól függ.)

Ennek hiányában a feladást követő harmadik és ötödik munkanapon újra kiviszi a csomagod. Amennyiben harmadszor sem sikerül kézbesítenie, a csomagot sajnos visszaszállítják nekünk.

A CSOMAGOT MÁS IS ÁTVEHETI HELYETTEM?

Természetesen bárki átveheti helyetted, ha te éppen nem érsz rá. Ehhez meghatalmazás nem szükséges. Kérjük, gondosan ügyelj arra, hogy elérhető legyél a megadott címen a futárszolgálat által jelzett időpontban!

FIZETHETEK A FUTÁRNÁL BANKKÁRTYÁVAL?

A GLS futárszolgálat újításának köszönhetően most már a futároknál is fizethetsz bankkártyával, de ha biztosra szeretnél menni, azt rendeléskor is megteheted interneten keresztül.

KÉRHETEM-E A CSOMAGOT CSOMAGPONTRA/CSOMAGAUTOMATÁBA?

Szerződött futárszolgálatunk (GLS) alapesetben a megrendelés során megadott szállítási címre tudja kézbesíteni a csomagot, de egyes termékeink esetében lehetőség van GLS csomagponton vagy csomagautomatán keresztüli átvételre is! Országosan több mint 400 településen, több mint 1000 GLS CsomagPont áll rendelkezésre.

A “Rendelés részletei”-nél kérjük, figyelj a “Szállítási mód” lehetőségre, ahol megjelenik, hogy a rendelésedet csomagponton vagy csomagautomatán keresztül is át tudod-e venni. Ezáltal könnyedén kiválaszthatod a számodra legkényelmesebb és legmegfelelőbb szállítási lehetőséget!

MILYEN MÓDON JUTHATOK HOZZÁ A SZÁMLÁHOZ?

A vásárlásról minden esetben elektronikus számla készül, melyet a rendelésben megadott e-mail címen kell keresned. Ha véletlenül rosszul adtad meg azt, vagy kitörölted a számlaértesítőt, kérd ügyfélszolgálatunktól, hogy küldjék el ismét.

ROSSZUL ADTAM MEG, HOGY KI (MELYIK CÉG) SZEREPELJEN A SZÁMLÁN, LEHET JAVÍTANI?

A számlázási adatok helyességért a vevő a felelős, a számla utólagos módosítására nincs lehetőség! Ezért kérünk, hogy a megrendelés véglegesítése és beküldése előtt alaposan ellenőrizd a megadott számlázási és szállítási adatok helyességét!

GARANCIÁT BIZTOSÍTANAK A TERMÉKEKRE?

Ha magánszemélyként vásároltál nálunk, akkor természetesen minden termékre 2 év szavatosságot vállalunk. Ez azt jelenti, hogy a vásárláskor a termékben már meglévő hiba-ok miatt bekövetkező hibáért ez idő alatt felelősek vagyunk. Ezt csakis a termék olyan hibája alapozza meg, amely hibának az oka már megvan a termékben a vásárlás pillanatában is, csak akkor még nem felismerhető.

A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

A 10.000 Ft feletti tartós fogyasztási cikkekre az alábbiak szerint jótállást is biztosítunk:

a) 10 000 forintot elérő, de 100 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén egy év,
b) 100 000 forintot meghaladó, de 250 000 forintot meg nem haladó eladási ár esetén két év,
c) 250 000 forint eladási ár felett három év.

VISSZAVESZIK, HA NEM VAGYOK ELÉGEDETT A TERMÉKKEL?

Az általunk forgalmazott legtöbb termékre 14 napos Pénz-visszafizetési garanciát biztosítunk. Erről bővebb információt kérhetsz ügyfélszolgálatunktól a [email protected] e-mail címen vagy a +36 21 334 40 28-as (normál díjas) telefonszámon.

VAN-E LEHETŐSÉGEM ELÁLLNI A VÁSÁRLÁSTÓL?

Néhány speciális esettől eltekintve alapvetően igen. A hatályos jogszabályoknak megfelelően internetes és telefonos megrendelés esetén megillet az elállási jog, amennyiben magánszemélyként vásároltál.

Céges vásárlásokra sajnos más szabályok vonatkoznak. Ezen jog gyakorlásának további feltétele, hogy 14 napon belül jelentsd be felénk írásban (posta vagy e-mail) az igényedet. Ezt követően 14 napon belül meg kell történnie a termék visszaküldésének. A termék árát ilyen esetben visszautaljuk, ezért ne felejtsd el megadni a bankszámlaszámod! A határidők naptári napban értelmezendőek. A kivételeket lásd a “Mely esetben nem illet meg elállási jog?” alatt.

MELY ESETEKBEN NEM ILLET MEG ELÁLLÁSI JOG?

A fogyasztókat nem illeti meg elállási jog olyan termékek esetében, melyek természetüknél fogva nem alkalmasak továbbértékesítésre miután valaki azokat már használatba vette. Ez a szabály áruházunk termékeinek kis részét érinti csupán. Megvásárlásuk során viszont kiemelten körültekintőnek kell lenni. Tudnod kell, hogy ez nem jelenti azt, hogy nem tudod őket kipróbálni, de csak akkor ragaszd rájuk a tartozékokat, ha biztosan szeretnéd őket megtartani!

Nem áll módunkban az egész vételárat visszatéríteni:

  1. Használt/felbontott higiéniás termékek (Pl. KOBETON biorezonanciás horkolásgátló kontakt gél felbontása után, Toalett LED világítás, Házi kedvenc kozmetika);
  2. Melyeket már személyre szabtak és nem alakíthatóak vissza (Pl. VR Box és VR Box 2.0 távtartók felragasztását követően, Mágneses autós tartó rögzítőelemének telefonra történő felragasztását követően);
  3. Melyeknél a gyári állapot nem állítható helyre (Pl. Puzzle, Aroma diffúzorok, felragasztott mágneses kábelrendező);
  4. Egyszer használatos, elhasznált termékek és alkatrészeik (Pl. Takarító robot használt mikroszálas kendővel);
  5. Nem rendeltetésszerű használatból eredően meghibásodott termékek (Pl. aromaolajjal üzemeltetett aromadiffúzorok);

MIT KELL TENNEM, HA HIBÁS TERMÉKET KAPTAM?

A csomag átvételét követően a garanciafutár szolgáltatásunkat igénybe véve tudod kérni a hibás termék cseréjét. Erről bővebb tájékoztatást a https://shop.pandapiac.hu/dokumentumok/garanciafutar/ linken találsz.

A TERMÉK IDŐVEL MEGHIBÁSODOTT, HOGYAN ÉRVÉNYESÍTHETEM A GARANCIÁT?

A terméket a vásárlást igazoló számlával együtt vissza kell nekünk küldened. Amennyiben minden gondosságunk ellenére a termék valóban hibás volna, a mielőbbi rendezés érdekében, a termék cseréjére törekszünk.

Amennyiben már nem áll rendelkezésre az adott árucikk, úgy a jogosultság megállapítását követően a termék vételárát visszautaljuk neked.

Ne felejts el a csomaghoz mellékelni egy levelet, melyben leírod a problémát és a bankszámlaszámod.

PANASSZAL VAGY ÉSZREVÉTELLEL HOVA FORDULHATOK?

Panaszoddal, észrevételeddel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre (Telefon: +36 21 334 40 28 , E-mail: [email protected]). Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk. Várjuk visszajelzésedet szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban.

Kedves Vásárlónk! Ünnepi nyitvatartásunk miatt a most leadott megrendelések feldolgozása várhatóan január 2-ától kezdődik. Köszönjük szíves türelmét.
00 nap 00 óra 00 perc 00 mp