Gyakran ismételt kérdések

HOGYAN MŰKÖDIK A NAPI AKCIÓ?

Webáruházunk naponta megújuló extra kedvezményeket kínál a weboldalra látogatóknak. Különböző színekkel jelöltük a már lejárt, jelenleg tartó és hamarosan induló akciókat:

  • A már lejárt akciók szürke színnel jelöltek
  • A jelenleg tartó akciók zöld színűek
  • A hamarosan induló akciók sárga színnel jelöltek

Az akciós termék jobb oldalán található számláló jelzi az akció időtartamát, illetve a hamarosan induló akció esetében az akció indulásáig számol vissza.

Az akciók által biztosított kedvezmények csak az aktív akciók időtartama alatt vehetők igénybe. Az akció kezdete előtt vagy lejárata után az ajánlat lezárul, már nincs lehetőség az extra kedvezmény igénybe vételére.

A feltüntetett árak a kedvezményt és az ÁFA-t tartalmazzák.

VISSZAVESZIK, HA NEM VAGYOK ELÉGEDETT A TERMÉKKEL?

Az általunk forgalmazott legtöbb termékre 14 napos Pénz-visszafizetési garanciát biztosítunk. Erről bővebb információt kérhetsz ügyfélszolgálatunktól a [email protected] e-mail címen vagy a +36 21 334 40 28-as (normál díjas) telefonszámon.

SZEMÉLYESEN IS ÁTVEHETEM/VISSZAVIHETEM A CSOMAGOM?

Sajnos nekünk nincs üzletünk. Kizárólag interneten keresztül vásárolhatsz tőlünk. Éppen ezért személyesen nem tudsz bejönni hozzánk vásárolni, vagy terméket kicseréltetni.

RENDELHETEK MUNKAHELYRE?

Természetesen lehetőség van bárhova rendelni, ahol napközben vagy. Rendelésben megadhatsz eltérő számlázási és szállítási címet is, így csomagot nem csak hivatalos címen vehetsz át.

PANASSZAL VAGY ÉSZREVÉTELLEL HOVA FORDULHATOK?

Panaszoddal, észrevételeddel kapcsolatban ügyfélszolgálatunk készséggel áll rendelkezésedre (Telefon: +36 21 334 40 28 , E-mail: [email protected]). Minden észrevételt kiemelten kezelünk, és szükség esetén kivizsgáljuk. Várjuk visszajelzésedet szolgáltatásainkkal, termékeinkkel, ügyfélszolgálatunkkal kapcsolatban.

MIT KELL TENNEM, HA HIBÁS TERMÉKET KAPTAM?

A csomag átvételét követően 10 napon belül a garanciafutár szolgáltatásunkat igénybe véve tudod kérni a hibás termék cseréjét. Erről bővebb tájékoztatást ügyfélszolgálatunktól kérhetsz a +36 21 334 40 28-as (normál díjas) telefonszámon vagy a [email protected] e-mail címen.

MILYEN MÓDON JUTHATOK HOZZÁ A SZÁMLÁHOZ?

A vásárlásról minden esetben elektronikus számla készül, melyet a rendelésben megadott e-mail címen kell keresned. Ha véletlenül rosszul adtad meg azt, vagy kitörölted a számlaértesítőt, kérd ügyfélszolgálatunktól, hogy küldjék el ismét.

MILYEN IDŐINTERVALLUMBAN SZÁLLÍT A FUTÁRSZOLGÁLAT? LEHET VELÜK EGYEZTETNI?

A futár 8:00 és 18:00 óra között bármikor érkezhet az adott napon. A futárszolgálattól a kiszállítás reggelén kapsz sms-t arról, hogy milyen időben (meghatározott 3 órás intervallum) várd a futárt.

Egyeztetni a GLS központi ügyfélszolgálatával lehet a +36 1 802 0265-ös (normál díjas) telefonszámon hivatkozva a fuvarlevélszámra, vagy az sms-ben kapott elérhetőségen fel tudod venni a kapcsolatot a futárral.

MIKOR ÉRKEZIK A CSOMAGOM?

A megrendelések teljesítése általában 3-5 munkanapot vesz igénybe. A pontos szállítási napról az érkezést megelőző munkanapon e-mailben és telefonon is értesítést kapsz.

MI TÖRTÉNIK, HA A FUTÁR AKKOR JÖN, AMIKOR NEM VAGYOK ITTHON?

Arról, hogy a futár járt nálad, értesítést kapsz. Aznap rendszerint már nem tud hozzád visszamenni, ha elkerültétek egymást. Ha az adott napon nincs olyan valaki a címen, aki átvegye a csomagod, nem a futárral, hanem a GLS ügyfélszolgálatával kell egyeztetheted az ismételt kiszállítás napját. Ügyfélszolgálatuk hétfőtől péntekig, 8:00–16:00 között érhető el a +36 1 802 0265 vagy +36 20 890 0660-as telefonszámon (Nem emeltdíjas telefonszám. A hívás díja az adott telefonszolgáltatótól függ). Ennek hiányában a feladást követő harmadik és ötödik munkanapon újra kiviszi a csomagod. Amennyiben harmadszor sem sikerül kézbesítenie, a csomagot sajnos visszaszállítják nekünk.

MEGTETSZETT EGY TERMÉK, DE AZT ÍRJÁK, ELFOGYOTT. LESZ MÉG BELŐLE?

Az adott termék következő beszállításáról érdeklődj ügyfélszolgálatunkon, vagy kövess minket Facebookon!

KÜLDTEM LEVELET AZ ÜGYFÉLSZOLGÁLATNAK, MIKORRA VÁRHATÓ A VÁLASZ?

Kollégáink folyamatosan dolgoznak a levelek megválaszolásán, melyek beérkezési sorrendben kerülnek feldolgozásra. Néhány napon belül minden levelet megválaszolunk, türelmed kérjük!

HOGYAN MÓDOSÍTHATOM A SZÁLLÍTÁSI CÍMET?

A rendelést követő első napzárásig ügyfélszolgálatunknak jelezheted, ha változás történt. A csomagok futárszolgálatnak történő átadása után a GLS Futárszolgálat központi ügyfélszolgálatánál jelezheted a címváltozást a +36 1 802 0265-ös (normál díjas) telefonszámon hivatkozva a fuvarlevélszámra. Sajnos ez utóbbi késleltetheti a kiszállítást.

FIZETHETEK A FUTÁRNÁL BANKKÁRTYÁVAL?

A GLS futárszolgálat újításának köszönhetően most már a futároknál is fizethetsz bankkártyával, de ha biztosra szeretnél menni, azt rendeléskor is megteheted interneten keresztül.

FELHÍV A FUTÁR, MIELŐTT IDEÉR?

A futár a legtöbb esetben sajnos nem telefonál. A futárszolgálattól a kiszállítás reggelén kapsz sms-t arról, hogy milyen időben (meghatározott 3 órás intervallum) várd a futárt. Ebben megadják a futár elérhetőségét is, így ha a kiszállítással kapcsolatban bármilyen kérdésed/kérésed van, telefonon egyeztethetsz a futárral.

A CSOMAGOT MÁS IS ÁTVEHETI HELYETTEM?

Természetesen bárki átveheti helyetted, ha te éppen nem érsz rá. Ehhez meghatalmazás nem szükséges. Sőt ha senkit nem találnak a címen, a GLS automatikusan megkérdezi a szomszédot, hogy átveszi-e neked a csomagot. Általában ez a te érdeked is, de ha ezt szeretnéd elkerülni, gondosan ügyelj arra, hogy elérhető legyél a megadott címen a futárszolgálat által jelzett időpontban!

Forgass és nyerj!

E-mail címed megadásával pörgesd meg a szerencsekereket az azonnali nyereményekért!

Email címem megadásával, és a játékban való részvétellel hozzájárulok, hogy az adatkezelő a most megadott személyes adataimat a GDPR, továbbá a saját adatkezelési tájékoztatójának feltételei szerint kezelje. Adatvédelmi nyilatkozat

Köszönöm, most nem